کتاب پس از تو جوجو مویز

تاریخ انتشار
11 فروردین 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
3454 بازدید
18,000 تومان

جوجو مویز نویسنده انگلیسی به نوشتن رمان های عاشقانه مشهور است آثار وی پرفروش ترین رمان های سال های 2015-2016 شده و به اکثر زبان های دنیا ترجمه شده اند. کتاب پس از تو در واقع ادامه کتاب من پیش از تو است و زندگی “لو” را پس از درگذشت “ویل” روایت می کند.دانلود کتاب پس از تو جوجو مویز از بهترین آثار و رمان هایی است که توجه شما را به خود جلب می کند و جوجو مویز با بیان جزئیات دقیق و داستان پردازی خارق العاده سبب می شود که خوننده کتاب تصویری واضح از شخصیت ها و لوکیشن های داستان داشته باشد.

خلاصه داستان پس از تو :
داستان زندگی لو را بعد از مرگ ویل و دوران غمبار لو که همواره وجود ویل را در کنارش احساس می کند و به دور از خانواده در لندن سکونت می کند و در بار فرودگاه مشغول به کار می شود.اتفاقات ناخوشایندی برایش رخ می دهد اما پس از مدتی با دختر ویل آشنا می شود و او  را بخشی از وجود ویل می داند و او را پیش خودش نگه می دارد پس از مدتی شخصیتی دیگر در زندگی اش پیدا می شود که زندگی لو را تعییر می دهد و او را از روزمرگی غمبارش رهایی می دهد.

جوجو مویز

پائولین سارا جو مویس (به انگلیسی: Jojo Moyes) در سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد .جوجو مویز در ابتدا  روزنامه‌نگاری در روزنامه انگلیسی ایندیپندنت را به عنوان حرفه پذیرفت اما از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت. او از معدود نویسندگان تاریخ است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه شده است و آثارش مانند من قبل از تو ،ماه عسل در پاریس ،یک بعلاوه یک ،میوه خارجی و دختری که رهایش کردی به بیش از ۱۱ زبان مختلف دنیا ازجمله زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

مشخصات فایل:
عنوان: کتاب پس از تو
نویسنده: جوجو مویز
تعداد صفحات: 437
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *