پکیج درآمد روزانه 70 دلار از طریق کپی تریدینگ

پکیج درآمد روزانه 70 دلار از طریق کپی تریدینگ
تاریخ انتشار
11 آبان 1401
تعداد بازدید
888 بازدید
900,000 تومان 90,000 تومان٪90 تخفیف

در این شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به افزایش روز به روز قیمت دلار و بی ارزش شدن پول کشورمان ،هر چقدر هم که درآمد داشته باشید پولتون روز به روز بی ارزش تر میشه

حداقل درآمد یک کارگر در آمریکا میانگین روزانه 100 دلار است و اگر بتوانید به صورت دلاری درآمدی داشته باشید ،داشتن درآمد روزانه 70 دلار دور از دسترس نیست.

خیلی ها از ایران به صورت دورکاری خدماتی رو به شرکت های آمریکایی و اروپایی ارائه می دهند و درآمد ارزی دارند ،خیلی ها هم فریلنسر هستند و از طریق سایت های واسطی که وجود دارند با تخصصی که دارند پروژه ای رو ب صورت کوتاه مدت ارائه می دهند و حقوق می گیرند اما لازمه ی این امر تخصص شماست.

ما می خواهیم راجع به کاری صحبت کنیم که به هیچ وجه نیاز به تخصص و زمان نداره و این روشی که می خواهیم بهتون آموزش بدیم راحت ترین راه ممکن برای کسب درآمد هست.

به هیچ وجه نیاز به ترید نیست.شما هیچ تریدی انجام نمیدید.شما هیچ سرمایه گذاری ای روی رمز ارزها انجام نمی دهید ! شما فقط افرادی را که تریدرهای موفق دارند را فالو و کپی می کنید .با این کار شما با پایین ترین میزان ریسک می توانید روزانه حدود 70 تتر(دلار) درآمد کسب کنید.

کپی تریدینگ چیست؟

در Copy Trading شما یک تریدر حرفه‌ای و کارکشته را انتخاب کرده و سپس رفتار و استراتژی‌های او را موبه‌مو اجرا می‌کنید. مثلاً تریدر شما ۱۰۰ BNB می‌خرد، شما هم به اعتبار او ۱۰۰ تا BNB می‌خرید وزمانی که فروخت  شما نیز به دنبال او همین کار را می‌کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که استراتژی سرمایه‌گذاری شخص دیگری را عیناً اجرا کنید.البته این کار توسط اپلیکیشن به صورت اتوماتیک انجام می شود.از سود شما درصد کمی به کسی که او را فالو کردید(مدیر استراتژی) واریز می شود و برای همین به نفع تریدر هاست که شما آن ها را فالو کنید. ما به شما یاد میدهیم که با توجه به سابقه تریدرها کدام تریدرهایی را فالو کنید .

 

 

 

بدون اینکه پای سیستم باشید و بدون اینکه مدام نگران ساسپند شدن اکانتتان به خاطر استفاده از آی پی ایران باشید .دیگر نگران نوسانات قیمت رمز ارزها هم نباشید. مهم نیست بیت کوین امروز 18 هزار تتر باشد یا 65 هزار تتر .در هر قیمتی که باشد شما همچنان درآمد دارید و ریزش قیمت ها هیچ تاثیری روی درآمد روزانه شما نخواهد داشت . چه بسا حتی درآمدتان را بیشتر هم خواهد کرد!

این دوره ضمانت پرداخت دارد و در صورت عدم رضایت شما ، هزینه عودت می گردد.در صورتی که در مشاهده آموزش ها و همچنین استفاده از آن ها مشکلی داشتید،پشتیبانی ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود. کافی است در ساعات اداری با شماره تماس 88540878 و خارج از ساعت اداری با ایمیل support@jangalban.com با ما در تماس باشید.

استفاده از این روش بدون هیچ گونه دانش و تخصصی انجام می شود و هر کسی با هر سنی و  با هر میزان تحصیلاتی به راحتی می تواند  از طریق اینترنت کسب درآمد ارزی داشته باشید.

این پکیج شامل 180 دقیقه ویدیوی آموزشی می باشد.

در دوره کسب درآمد روزانه 70 دلار از طریق کپی تریدینگ شما یاد میگیرید که به راحتی و با سرمایه 100 دلاری روزانه به این درآمد برسید.

هدیه خرید این دوره : معرفی 21 روش کسب درآمد ارزی از طریق اینترنت که به خریداران این پکیج به صورت رایگان اهدا می شود.

 

سوالات متداول:

  • آیا کسب این درآمد راحت است؟
    این روش راحتترین راهی است که شما را به درآمد عالی می رساند.دقت کنید راحت ترین!
  • آیا در این دوره آموزشی تمامی جزئیات را عنوان می کنید؟
    در این دوره به صورت کامل هر چیزی که لازم است درباره این روش بدانید آموزش داده خواهد شد.
  • آیا این روش کسب درآمد قانونی است؟
    ما هیچ کار غیر قانونی و غیر شرعی انجام نمی دهیم . ما فقط تریدهامون رو به کسایی که سال ها تجربه و استراتژی دارند واگذار می کنیم
  • آیا برای این کار حتما” باید به زبان انگلیسی مسلط باشیم؟
    خیر به هیچ وجه ، این روش بسیار ساده است و به راحتی پس از دیدن آموزش می توانید کسب درآمد را آغاز کنید.
  • آیا از داخل ایران هم می توانم فعالیت کنم؟
    بله ،این سایت استفاده ایرانیان را محدود نکرده و از داخل ایران می توانید از این سایت استفاده کنید.
  • نحوه خرید به چه صورت هست؟
    پس از تکمیل اطلاعات تماس و پرداخت،فایل های آموزشی نمایان می شوند ،همچنین برای شما ایمیل می گردند.
  • روزانه چقدر زمان نیاز داره؟
    پس از تنظیمات اولیه که به صورت کامل آموزش داده میشه ،نیازی به صرف زمان در این اپلیکیشن نیست و معاملات به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  • درآمد چگونه واریز می شود؟
    درآمد روزانه هر روز در اپلیکیشن به حسابتان افزوده خواهد شد و پس از درخواست برداشت می توانید تتر دریافتی را از طریق صرافی های ایرانی نظیر آبان تتر تبدیل به تومان کنید.
  • با موبایل می توانم این کار را انجام دهم؟
    بله هم از طریق کامپیوتر  و هم از طریق موبایل می توانید از این سیستم استفاده کنید.

تاریخ بروز رسانی پکیج : 11 آبان 1401

هرگونه کپی برداری از این پکیج بنا بر قانون مولفین و مصنفین جرم بوده و از طریق مراجع قانونی پیگرد خواهد داشت.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.