کتاب صوتی ماه عسل در پاریس جوجو مویز

تاریخ انتشار
23 بهمن 1396
تعداد بازدید
2545 بازدید
14,000 تومان

جوجو مویز در رمان ماه عسل در پاریس (Honeymoon in paris) همانند رمان دیگرش ( دختری که رهایش کردی) از روایت موازی در دو زمان گوناگون بهره می جوید.
ماه عسل در پاریس،‌ ماجرای عاشقانه ی دو زوج در سالهای متفاوت روایت می‌شود که این دو زوج برای ماه عسل به پاریس رفته اند ولی در این ماه عسل با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند.

بخشی از متن کتاب صوتی ماه عسل در پاریس:
لیو هانستون نرده های مجافظ برج ایفل را محکم می گیرد و از ورای تورهای سیمی لوزی شکل به پاریس گسترده در زیر پایش نگاه می کند و با ناباوری به این می اندیشد که یعنی تا به حال کسی ماه عسلی به این ناگواری داشته است؟ اطرافش را خانواده های گردشگرهایی گرفته اند که جیغ و فریادکنان و پشت به منظره به توری محافظ تکیه داده اند تا دوستانشان از آنها عکس بگیرند درحالیکه نگهبان خونسرد محافظ دارد نگاهشان می کند. از سمت غرب انبوهی از ابرهای طوفان زا به سویشان در حال پیش روی هستند .بادخنکی که می وزد گوش های لیو را سرخ کرده است شوهر تازه دامادش جایی آن پایین ها در طول بلوار زیبای عصمن و حیاط های نقلی آن و پارک های تفریحی اش کنار موجهای آرام رودخانه سند حضور دارد .شوهری که در دومین روز ماه عسلشان به او اطلاع داده بود که واقعا متاسف است که باید همان روز صبح کسی را برای مسائل کاری ملاقات کند.

 

جوجو مویز

پائولین سارا جو مویس (به انگلیسی: Jojo Moyes) در سال 1969 در لندن به دنیا آمد .جوجو مویز در ابتدا  روزنامه‌نگاری در روزنامه انگلیسی ایندیپندنت را به عنوان حرفه پذیرفت اما از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت. او از معدود نویسندگان تاریخ است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه شده است و آثارش مانند من قبل از تو ،بعد از تو ،یک بعلاوه یک ،میوه خارجی و دختری که رهایش کردی به بیش از 11 زبان مختلف دنیا ازجمله زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

 

مشخصات فایل:
نام اثر: ماه عسل در پاریس (Honeymoon in paris)
نویسنده: جوجو مویز (Jojo moyes)
مدت زمان: 126 دقیقه
تعداد فایل: 1 فایل
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.