کتاب صوتی پس از تو جوجو مویز

تاریخ انتشار
23 بهمن 1396
تعداد بازدید
4291 بازدید
رایگان

جوجو مویز به نوشتن رمان های عاشقانه مشهور است . پس از تو در واقع ادامه کتاب من پیش از تو است و زندگی “لو” را پس از درگذشت “ویل” روایت می کند.کتاب صوتی پس از تو جوجو مویز فرصت مناسبی است برای کسانی که تمایل دارند در زمان هایی که در رفت و آمد هستند و  یا هر فرصتی که پیدا کردند این کتاب را گوش دهند.

این اثر به دلیل رعایت قوانین مصوب 26/9/1352 از جنگلبان حذف گردید.

خلاصه داستان پس از تو :
لو در بار فرودگاهی کار می کند و درخاطراتش دائما درگیر روزهایی است که با ویل همراه بود .مدام با خودش سخن می گوید و در تلاش است که زندگی ای را که به ویل قبل از مرگش قول داده بود را در پیش گیرد زیرا در کتاب من پیش از تو ویل همیشه به لو می گفت که برای زندگی خود به گونه ای برنامه ریزی کند که  زندگی متفاوتی را تجربه کند. داستان کتاب به آرامی جلو می رود تا اینکه اتفاق بزرگی در روزمرگی لو پیش می آید و زندگیش را تغییر می دهد .

جوجو مویز

پائولین سارا جو مویس (به انگلیسی: Jojo Moyes) در سال 1969 در لندن به دنیا آمد .جوجو مویز در ابتدا  روزنامه‌نگاری در روزنامه انگلیسی ایندیپندنت را به عنوان حرفه پذیرفت اما از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت. او از معدود نویسندگان تاریخ است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه شده است و آثارش مانند من قبل از تو ،ماه عسل در پاریس ،یک بعلاوه یک ،میوه خارجی و دختری که رهایش کردی به بیش از 11 زبان مختلف دنیا ازجمله زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

این اثر به دلیل رعایت قوانین مصوب 26/9/1352 از جنگلبان حذف گردید.

 

مشخصات فایل:
فایل ها حذف شدند

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *