قوانین و مقررات

قوانین عمومی

1- کلیه قوانین و هنجارهای کشور جمهوری اسلامی ایران در جنگلبان رعایت می شود.

2- اعضای جنگلبان ملزم هستند که از ارسال موارد قبیح، کلمات مبتذل، توهین، تهمت و افترا، تبلیغات و نظرات سیاسی در بخش دیدگاه‌ها، پیام‌ها، پروفایل و غیره خودداری کنند.

3- انتشار و یا استفاده از خدمات جنگلبان برای انتشار کتب تبعیض آمیز، ضددینی، قوم ستیزانه، مخالف با معیارهای عرفی و سلیقه عمومی مخاطبان و یا با جهتگیری نژادی و جنسیتی مجاز نبوده و با متخلفین برخورد می گردد.

قوانین عضویت

1- هر شخص می تواند یک اکانت در جنگلبان ایجاد نماید.

2- ضروری است که نشانی ایمیل وارد شده در فرم ثبت‌نام، واقعی باشد.

3- نام کاربری و آواتار اعضا نباید نژادپرستانه، غیراخلاقی، قبیح، سیاسی و یا معرف افراد منفور باشد.

کتابهای الکترونیکی

1- همواره به وضعیت مالکیت فکری آثار توجه کنید.

2- از آپلود کتابهایی که مشمول قانون حق تکثیر در ایران و یا کشور محل سکونت شما هستند خودداری کنید.

3- از آپلود کتابهایی که انتشار آنها ناقض قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان و یا قانون ترجمه و تکثیر کتب و نشریات و آثار صوتی خودداری کنید.

4- تنها کتابهایی را آپلود کنید که تحت مالکیت عمومی هستند و یا شما نسبت به آنها محق هستید و اجازه نشر الکترونیکی آنرا به جنگلبان میدهید.

5- اعضای جنگلبان میبایست از آپلود کردن کتابهایی که محتوای آنها مغایر با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است و یا در این کشور دارای ناشر انحصاری بوده و رعایت حقوق مولف برآنها اجباری است، خودداری نمایند.

6- مسئولیت حقوقی کتاب آپلود شده توسط هر کاربر بر عهده او بوده و حق پیگیری قانونی برای پدیدآورنده، محق قانونی و جنگلبان محفوظ است.

7- در دانلود کتابهای الکترونیکی نسبت به قوانین محل سکونت خود توجه کنید. یک اثر می‌تواند در ایران تحت مالکیت عمومی باشد ولی در کشور مبدا هنوز توسط قانون حق تکثیر محافظت شود.

8- صرف اینکه شما نویسنده، مترجم یا وارث حقوقی یک اثر هستید برای آپلود آن دلیل کافی نیست. مالکیت حقوقی اثر ممکن است در اختیار ناشر، یا شخص دیگری باشد.

حقوق خریدار

1- چنانچه عنوان فایل با محتوای فایل مغایرت داشت و یا کیفیت فایل به صورت مطلوب نبود خریدار می تواند نسبت به استرداد وجه از طریق پشتیبانی اقدام نمایند.

2- پس از خرید ،لینک دانلود قابل رویت می شود ،همچنین به ایمیل خریدار ارسال می شود،چنانچه به هر دلیلی امکان دسترسی به فایل خریداری شده را نداشتید از طریق پشتیبانی با کارشناسان ما در تماس باشید.