کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت اثر رابرت کیوساکی

تاریخ انتشار
12 شهریور 1396
تعداد بازدید
1137 بازدید
رایگان

دانلود کتاب صوتی چه کسی پول مرا برداشت اثر رابرت کیوساکی

کتاب انگیزشی رابرت کیوساکی درباره حفظ دارایی

این اثر به دلیل رعایت قوانین مصوب ۲۶/۹/۱۳۵۲ از جنگلبان حذف گردید.

در بخشی از این کتاب میخوانیم:

«هنگام رانندگی اتومبیل شما، پدال گاز و ترمز و فرمان دارد تا شما کنترل  ماشین را بر عهده داشته باشید. با سرمایه‌گذاری در بورس شما، کنترل سرمایه‌گذاری را  به غریبه‌ها می‌دهید و امیدوارید آنها بهتر از شما رانندگی کنند.

از دست دادن کنترل خیلی خطرناک است ولی اگر رانندگی بلد نباشید بهترین راه، سپردن کنترل به دیگران است. برای یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای مشکل بزرگ سرمایه‌گذاری در بورس این است که سرمایه‌گذار با نداشتن مدیریت فعال، کنترل تجارت را دست سرمایه می‌دهد. به عنوان مثال، اگر من سهام کمی در شرکت مایکروسافت خریده باشم، برایم سخت است به بیل گیتس تذکر بدهم پول زیادی هزینه می‌کند تا من سود بیشتری برای سرمایه‌گذاریم می‌خواهم ولی من در تجارت شخصیم و در دارایی‌های املاکم می‌توانم این کار را بکنم. من کنترل کامل روی پولی که به دست می‌آورم، هزینه‌هایم، مالیات‌ها و کاری که می‌خواهم با درآمدم انجام دهم، دارم.

همچنین کنترل روی فعالیت‌هایی در تجارتم که صادقانه نیستند خواهم داشت. موضوع دیگری که در بورس از کنترل خارج می‌باشد این است که مزیت‌های مالیاتی کمی دارد. یکی از بهترین دلایل داشتن تجارت شخصی یا سرمایه‌گذاری در املاک این است که بخش مالیات عاشق شماست.

به نظر من، تجارت و املاک برای کسانی که مهارت مدیریت آنها را دارند بهترین سرمایه‌گذاری است. بدون مهارت‌های مدیریت، کنترل کار سخت می‌باشد. اگر شخصی مهارت‌های مدیریت نداشته باشد دسته‌های سرمایه‌گذاری تجارت و املاک برایش مانند کابوس هستند.

پاگر تجارت و املاک مزیت‌های زیادی دارند، چرا بیشتر مردم در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند و کنترل آن را از دست می‌دهند؟ به نظر من جواب باز هم در کلمه سادگی می‌باشد. برای میلیون‌ها نفر، دادن کنترل پول به سایرین به جای یادگیری چگونه راندن آن ساده‌تر است.»

 

مشخصات فایل:

فایل ها حذف شدند

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *