جزوه مصالح ساختمان پیام نور

نویسنده
تاریخ انتشار
18 مهر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
659 بازدید
12,000 تومان

دانلود جزوه مصالح ساختمانی پیام نور

با اندكي تأمل در سرپناه هاي انسانهاي اوليه تا آسمان خراشهاي امروزي پي ميبريم كه بشر همواره براي تحقق بخشيدن به فضايي كه بدان نياز دارد، ناچار به تغيير مكان، تغيير شكل و تركيب مواد مختلف بوده است. به بيان بهتر، تركيب و به كارگيري مواد و مصالح ساختماني به منظور آفريدن حجمي پايدار و قابل زيست صورت ميگيرد.

مصالح در واقع گوشت و پوست و استخوان ساختمان به شمار ميآيند از اين رو كاربرد شايسته نآ ها وجه تمايز پروژه بادوام و ماندگار از پروزه بي دوام و كم عمر است. جهت نيل به اين هدف، معمار بايد با خواص و ويژگيهاي مصالح گوناگون آشنايي كامل داشته باشد تا بتواند با كاربرد به جا و مناسب آن ،ها بهترين نتيجه را از آنها بگيرد

در گذشته تعداد مصالح ساختماني به بيش از صد نوع نميرسيد ولي در چند دهه اخير دامنه انتخاب مصالح بسيار وسيعتر شده و به يك ميليون هم ميرسد كه هر يك ويژگيهاي خاص خود را دارند. امروز خواص و ويژگيهاي هر ماده در شرايط خاص آزمايشگاهي بررسي شده و اعداد و ارقام به دست آمده بر روي بسته بندي محصول ذكر ميگردد. از اين رو آشنايي مهندسين با اين خواص و تاثير آن ،ها انتخاب بهتر و مناسبتر را سبب ميشود. هدف اين فصل نيز آشنايي با خواص عمومي مصالح ساختماني هاو بررسي آن جهت انتخاب آگاهانه متخصصين است.

اطلاعات فایل
نوع فایل: پیام نور | جزوه | موضوعی | معماری و شهرسازی
گروه مخاطبان: داوطلبان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور | دانشجویان دانشگاه پیام نور | کلیه دوست داران علم
عنوان: مصالح ساختمانی
مولف/گرد آورنده: مهندس داود دانشيان
مترجم: ندارد
ناشر: ندارد
ویراست/نوبت چاپ: ندارد
تعداد صفحات: 358
زبان: فارسی

 

* در صورتی که اطلاعات صحیح و قابل استنادی در مورد قسمت هایی که “نامشخص” پر شده است، دارید، آن را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا با کمک شما، آنچه که مورد نیاز بازدید کنندگان محترم سایت قبل از دانلود می باشد را بصورت صحیح و کامل در اختیارشان قرار دهیم. پیشاپیش از همکاری شما کمال قدردانی را بعمل می آوریم.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *