کتاب صوتی 1984 جورج اورول

تاریخ انتشار
7 فروردین 1397
تعداد بازدید
1377 بازدید
14,000 تومان

دانلود کتاب صوتی 1984 نوشته جورج اورول

اریک آرتور بلر با نام هنری جورج اورول متولد 1903 داستان‌نویس، روزنامه‌نگار و شاعر انگلیسی بود. او را بیشتر برای دو رمان  پرفروشش مزرعه حیوانات و ۱۹۸۴ می‌شناسند. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسنده ی قرن بیستمی، فروش داشته‌است. او همچنین با نقدهای بینظیری که بر آثار دیگر نویسندگان می نوشت، بهترین وقایع‌نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن بیستم شناخته می‌شود.

جورج اورول

1984 نام کتاب مشهوری از جورج اورول به سال ۱۹۴۸ است. این کتاب بیانیه ی سیاسی شاخصی در رد نظام‌های تمامیت‌خواه (توتالیتر) و نیز کمونیسم شمرده می‌شود. ۱۹۸۴ کتابی پادآرمانشهری به‌شمار می‌آید. کتاب به نام «نوزده هشتادوچهار» هم شناخته می‌شود.

جرج اورول در این کتاب، آینده‌ای را برای جامعه به تصویر می‌کشد که در آن خصوصیاتی همچون تنفر نسبت به دشمن و علاقهٔ شدید نسبت به برادر بزرگ (ناظر کبیر) (رهبر حزب با شخصیت دیکتاتوری فرهمند) وجود دارد. در جامعهٔ تصویرشده گناه‌کاران به راحتی اعدام می‌شوند و آزادی‌های فردی و حریم خصوصی افراد به‌شدت توسط قوانین حکومتی پایمال می‌شوند، به نحوی که حتی صفحات نمایش در خانه‌ها از شهروندان جاسوسی می‌کنند. در این داستان مسائلی همچون اینگساک (Ingsoc)، بزه فکری، گفتارنو، دوگانه‌باوری مطرح می‌شود.

 

مشخصات فایل:
نویسنده :جورج اورول
مدت زمان:732دقیقه
تعداد فایل:۳ فایل
زبان:فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *