کتاب هری پاتر و زندانی آزباکان

تاریخ انتشار
16 اسفند 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
425 بازدید
رایگان

معرفی:

باور می کنید یا نه هری پاتر 13 ساله نمی تواند منتظر بماند که به مدرسه برگردد. او بیشتر از هرکسی آماده است تا بعد از گذراندن تعطیلات تابستانی وحشتناک دیگری با بستگان غیر جادوگرش یعنی دورسلی ها سال سومش را در مدرسه سحر و جادوی هاگوارتز شروع کند.

این تابستان بدترین تابستانی بود که هری گذرانده بود. چون که هری بر خلاف قوانین از قدرت پرواز جادوگریش استفاده کرده بود. او به این خاطر از این جادو استفاده کرده بود که مارج، عمه آزاردهنده اش با دورسلی ها ملاقات کرد و باهدف و با صدای بلند بعضی توضیحات را درباره هری داد. او هم عمه اش را با هوا مثل یک بادکنک بزرگ باد کرد.

هری از ترس مجازاتی که ممکن بود از طرف دورسلی ها (یا از وزارت امور جادوگری) در انتظارش باشد، فرار کرد. اما در نیمه شب به وسیله اتوبوس ارغوانی رنگ جادوگری اسرارآمیزی که او را به سلامتی به یک مسافرخانه به نام “کالدرون لیکی” پراند، خلاص شد. این جا جایی است که هری می فهمد که سومین سال تحصیلش در مدرسه عجیب تر و ترسناک تر از همیشه خواهد بود.

هری می شنود که “سیریوس بلک” مرد دست راست ولدمورت، جادوگر شرور (کسی که مسئول کشتن والدین هری بوده) از آزباکان، زندان جادوگری فرار کرده است. اما بدتر از همه این که سیریوس دنبال هری می گردد! (البته بعداً هری می فهمد سیریوس در واقع پدر خوانده اوست و ولدمورت برای او توطئه کرده است). دامبلدور (رییس هاگوارتز) و وزیر امور جادو دمنتورهای (دیوانگان) شبه غول را به نگهبانی از ورودی های هاگوارتز می گمارد. هنگامی که هشدار امنیتی دیگری آمد، هری دیگر اجازه نداشت تا محلش را ترک کند (اگرچه راهی پیدا می کند تا پنهانی از روی منطقه ممنوعه رد شود).

مشخصات فایل:
عنوان:  هری پاتر و زندانی آزباکان
مولفین: ژ.ک.رولینگ
ویرایش:
ترجمه: مرتضی مدنی نژاد
تعداد صفحات: 177
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *