کتاب نقاشی های لئوناردو داوینچی

نویسنده
تاریخ انتشار
6 مهر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
1366 بازدید
18,000 تومان

دانلود کتاب نقاشی های لئوناردو داوینچی

این کتاب مجموعه آثار داوینچی را و به صورت 7 دسته بندی جداگانه جمع آوری کرده است همچنین شرج مختصر کوتاهی از زندگینامه و همچنین توضیحاتی درباره آثار معروف او نیز در ابتدا به فارسی آورده شده است.

لئوناردو داوینچی دانشمند و هنرمند ایتالیایی دوره رنسانس است که در رشته‌های نقاشی ، ریاضی ، معماری ، موسیقی ، کالبدشناسی ، مهندسی ، تندیسگری و هندسه برجسته بود. وی یکی از بزرگترین نوابغ طول تاریخ بشریت است.

عده‌ای از محققان ایتالیایی با تحقیق بر روی اثر انگشت بازسازی شدۀ وی، او را دارای ریشۀ عربی و اهل خاورمیانه برشمرده‌اند. داوینچی را کهن‌الگوی «فرد رنسانسی» دانسته‌اند. وی فردی بی‌نهایت خلاق و کنجکاو بود. او نظریات خود را در مجموعه یادداشتهایی که بالغ بر هزاران صفحه می باشند، ثبت کرده است. او طرحهای مبتکرانه‌ای را برای ساخت سلاحهایی مانند توپ‌های بخار، ماشین‌های پرنده و ادوات زرهی ارائه کرده بود، هرچند که بسیاری از آنها هرگز ساخته نشدند.

داوینچی اولین طراح هواپیما و صدها اثر معماری دیگر به‌شمار می‌رود. یکی از طرح‌های ابتکاری او لباس غواصی و زیر دریایی جنگی است. او همچنین مسلسل، تانک نظامی، ساعتی که به ساعت داوینچی معروف است، کیلومتر شمار و چیزهای دیگر را طراحی یا اختراع کرد و با استفاده از خط معکوس برای طراحی‌های خود یادداشت‌هایی را نوشته است، که آنها را فقط در آینه می‌توان خواند. شهرت جهانی داوینچی بیشتر به‌خاطر نقاشی‌های شام آخر و مونالیزا است.

عنوان: کتاب نقاشی های لئوناردو داوینچی
تعدادصفحات: 101

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *