کتاب ماچیسمو از محمد یعقوبی

نویسنده
تاریخ انتشار
10 آبان 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
458 بازدید
رایگان

محمد یعقوبی (۱۳۴۶ در تهران) نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و فیلم‌ساز ایرانی است.او اولین بار در سال ۱۳۷۶ با کسب جایزهٔ بهترین کارگردانی برای «زمستان ۶۶» به عنوان کارگردانی جوان مطرح شد. از کارهای برجستهٔ او می‌شود به: «زمستان ۶۶»، «یک دقیقه سکوت»، «خشک‌سالی و دروغ»، «تنها راه ممکن» و «نوشتن در تاریکی» اشاره کرد. او در حال حاضر عضو پیوستهٔ کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانهٔ تئاتر ایران و کانون کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است.

ماچیسمو تآتری اجراشده در ایران است به کارگردانی محمد یعقوبی. یعقوبی که نمایش‌نامه‌نویس این نمایش نیز هست؛ آن را از رمان کنسول افتخاری نوشتهٔ گراهام گرین ترجمهٔ احمد میرعلائی اقتباس کرده‌است. این نمایش در خرداد و تیر ۱۳۸۷ در سالن چهارسو در تئاتر شهر تهران به روی صحنه رفت.

خلاصه داستان
گروهی چریکی در آرژانتین برای تحت فشار قرار دادن دولت پاراگوئه قصد دارند سفیر آمریکا در آرژانتین را، با کمک پزشکی که با سفرای خارجی در ارتباط است، گروگان بگیرند اما اشتباه می‌کنند و کنسول افتخاری انگلیس را به گروکان می‌گیرند. پزشکی که با چریک‌ها هم‌کاری می‌کند با زن کنسول افتخاری ارتباط دارد. دولت انگلیس حاضر به تحت فشار قرار دادن دولت پاراگوئه نمی‌شود و پلیس به مقر گروگان‌گیرها حمله می‌کند و همه کشته می‌شوند به‌جز کنسول افتخاری گروگان گرفته شده.

مشخصات فایل:
عنوان:  کتاب ماچیسمو
مولفین:  محمد یعقوبی
تعداد صفحات: 61
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *