کتاب زمانی که باد بوزد از جیمز پاترسون

تاریخ انتشار
1 اسفند 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
439 بازدید
رایگان

در این کتاب جیمز پاترسون ماجرایی که لرزه بر اندام انسان می اندازد نوشته است و مطمئنا هیج خواننده ای هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. حقیقی ترین داستانی است که پاترسون تاکنون نوشته است.

فرانی اونیل, دامپزشک جوانی است که دارای استعدادهای طبیعی و خداداده است و شوهر خود را که او نیز پزشک بوده است, اخیرا به علت آنکه او را به قتل رسانده اند از دست داده است. فرانی در برابر کشفی شگفت آور در جنگلی که نزدیک به بیمارستان حیوانات متعلق به خود او است قرار میگیرد.پس از آن, یکی از ماموران دردسر دارو غیر رسمی اف.بی.آی در آستانه ی درب منزلش ظاهر میشود و …. نفر بعدی ماکس, تری یازده ساله_ کشف رقت انگیز فرانی_ و سرانجام یکی از افسانه های فراموش نشدنی جنائی….

بخشی از مقدمه کتاب زمانی که باد بوزد نوشته جیمز پاترسون:

فبل از آنکه نوشتن این کتاب را آغاز کنم دقیقا اطلاع نداشتم که داستان کتاب تا چه حد به حقیقت نزدیک خواهد بود . بیش از سی نفر پزشک و پژوهشگران علوم در مراحل درک موضوع مرا یاری دادند و دوباره در زمانی که پیش نویس کتاب برای چاپ آماده شد این لطف را از من دریغ نداشتند . همینطور که یکی از ویژه گران بیولوژی دانشگاه کایفرنیا بمن گفت ، ظرف دو سه سال آینده من مشکلی برای معوق گذاشتن عقاید خودم درباره ی ماجراهای که در داستان ” زمانی که باد بوزد ” شرح داده ام نخواهم داشت بیشتر آنها می آید و می گذرد . یکی از پزشکان که درجه دکترا از انیستیتوی ملی بهداشت نیز داشت به من گفت که کتاب شباهت زیادی به جوراسیک پارک داد . هر دوی این داستانها عناصری دارند که کاملا حقیقی است.

 

مشخصات فایل:
عنوان:  زمانی که باد بورزد
مولفین: جیمز پاترسون
ویرایش: –
ترجمه: مرتضی مدنی نژاد
تعداد صفحات: 290
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *