کتاب دنیای پس از مرگ اثر موریس مترلینگ

تاریخ انتشار
13 اسفند 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
468 بازدید
رایگان

معرفی:

در این کتاب مطالب بیشتر عبارت از افکاری است که من نخواسته ام آنها را با شاخ و برگ حوادث و وقایع توام کنم. من فکر می کنم که در هر کتابی (ولو افسانه) ممکن است افکاری وجود داشته باشد که توجه انسان را جلب نماید ولی افکار مزبور که در شاخ و برگ حوادث مختلف پیچیده شده، کمتر به نظر می رسد. از آن گذشته، از آغاز پیدایش کتاب تا امروز، حوادث و سوانح بشری و مصائب پیوسته یکنواخت بوده و لذا تکرار آنها اگر خسته کننده نباشد باری جلب توجه هم نخواهد کرد. این است که من در این کتاب، از تکرار حوادث و مصائب خودداری کرده ام و در عوض افکاری را هم که ممکن است در لفافه ی حوادث هر افسانه ای پیدا کرد، بدون شاخ و برگ و حاشیه به نظر شما می رسانم.

فایده ی این اسلوب این است که اولا وقت شما تلف نمی شود و به جای اینکه یک کتاب را از اول تا آخر بخوانید تا بتوانید یک فکر از آن بفهمید، بدون خواندن آن کتاب، بدان فکر و نظریه پی خواهید برد.

دوم اینکه در ضمن مطالعه، حواس شما بر اثر خواندن وقایع بدون اهمیت، و احیانا کودکانه که در بسیاری از رمان ها و نمایشنامه ها دیده می شود، متفرق نخواهد گردید و اقلا این افکار بدون پیرایه، این مزیت را دارد که از صحنه سازی عاری است.

مشخصات فایل:
عنوان:  دنیای پس از مرگ
مولفین: موریس مترلینگ
ویرایش: دوم
ترجمه: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: 197
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *