کتاب تجزيه تحليل و نقد عكس 2 پیام نور

نویسنده
تاریخ انتشار
24 مهر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
734 بازدید
12,000 تومان

دانلود کتاب تفسير نقشه ها و نمودارهای موضوعی پیام نور

بی شک اظهار نظر و نوشتن در باب یک اثر هنری کار ساده ای نیست. چو هر اثر تاثیر برانگیز که از ورای تاویل و تجربه ی یک هنر مند خلق می شود حاصل تلفیق این دو مهم می باشد و دستیابی به هر کدام از این دو اصل خود عمری و تالشی طاقت فرسا را مطالبه می کند . نه اینکه به این دلیل کسی حق اظهار نظر در این مورد را ندارد که آنچه مسلم است شرایط تکوین شخصیت فردی و کاری هر انسان با دیگری متفاوت و درک تمام و کمال نگاه و میزان تجربه ی یک هنرمند برای دیگری محال است . وقتی سخن از تجزیه و تحلیل اثر هنری در میان است ، شاید خالق آن اثر و آنچه دلیل خلق آن گردیده ، به ظاهر خارج از بحث باشد . اما آنچه مسلم است این نوع نگاه برای بررسی یک اثر از آثار یک هنرمند و آنهم برای مخاطب عام کامال پذیرفتنی می باشد . چه بسا آثاری تاثیر گذار در تاریخ عریض و طویل هنر که همانا سرآغاز تمدن بشری را مورخین از شروع آن به سندیت گرفته اند و نقطه ی شروع تاریخ تمدن بشر می دانند ، به صورت کامال اتفاقی و بعضا ” به دست غیر هنرمندان نامی شکل گرفته و پدید آمده باشند . ولی برای مخاطب متخصص و دانشجویان هنر دانستن شرایط خلق یک اثر هنری و شرایط اجتماعی و در پی آن شکل گیری شخصیت و حتی شخصیت کاری خالق اثر امری الزم به نظر می رسد .

از این رو مجموعه ی تدوین شده که تحت عنوان نقد و تحلیل و تجزیه عکس 2 به درخواست گروه هنر دانشگاه پیام نور آماده گردیده ، برای نخستین بار نگاه شرقی و ایرانی که سرشار از شور و معنا می باشد به خدمت گرفته و ضمن نقد تعدادی عکس شاخص هنرمندان غیر شرقی و معرفی هنرمندان عکاس این آثار ، به نقد و تحلیل چند عکس از عکاسان ایرانی و آنهم با نگاه شرقی پرداخته شده که بدلیل تک بعدی نشدن نگاه در این نقد ، از تحلیل های مختلف که توسط هنرمندان دیگر انجام گرفته استفاده گردیده و با اندکی ویراست و یکدست نمودن نوع نوشتار در یک ساختار روایی طراحی شده در کنار هم به یک عنوان و برای نیل به هدف آشنایی تخصصی دانشجویان با این امر گنجانده شده است .

اطلاعات فایل
نوع فایل: پیام نور | کتاب | موضوعی | هنر
گروه مخاطبان:  داوطلبان کنکور ارشد پیام نور | دانشجویان دانشگاه پیام نور | کلیه  دوست داران علم
عنوان: تجزیه، تحلیل و نقد و عکس 2
مولف/گرد آورنده : محمد مختاری
مترجم: ندارد
ناشر: ندارد
ویراست/نوبت چاپ: ندارد
تعداد صفحات: 110
زبان: فارسی
 

* در صورتی که اطلاعات صحیح و قابل استنادی در مورد قسمت هایی که “نامشخص” پر شده است، دارید، آن را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا با کمک شما، آنچه که مورد نیاز بازدید کنندگان محترم سایت قبل از دانلود می باشد را بصورت صحیح و کامل در اختیارشان قرار دهیم. پیشاپیش از همکاری شما کمال قدردانی را بعمل می آوریم.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *