کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان روبی از الکساندر دیمو

تاریخ انتشار
13 اسفند 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
572 بازدید
رایگان

 شما مجبور نیستید عملکرد آهسته Ruby یا Rails را بپذیرید. در این راهنمای جامع بهینه سازی روبی، شما یاد خواهید گرفت که سریع کد روبی را بنویسید – اما این فقط آغاز است. دقیقا همان چیزی را که Ruby and Rails Code را کند می کند دقیقا ببینید و چگونه آن را تعمیر کنید. Alex Dymo شما را از طریق خطرات حافظه و بهینه سازی CPU، پروفایل، اندازه گیری، تست عملکرد، جمع آوری زباله و تنظیم هدایت خواهد کرد. شما متوجه خواهید شد که همه این سختیها پس از همه سخت نیستند و کد شما سریعتر از حد انتظار اجرا خواهد شد.

این اولین کتابی است که تمام توصیه های بهینه سازی عملکرد Ruby را در یک مکان متقاعد می کند. این راهنمای جامع شما بهینه سازی حافظه، بهینه سازی CPU، تنظیم جمع آوری زباله، پروفایل، اندازه گیری، تست عملکرد و غیره است.

شما از تازه کار به کارشناس بروید. اول، شما بهترین روش برای نوشتن کد روبی را که نه تنها در CPU، بلکه در حافظه نیز آسان می کند یاد می گیرید و این کار باعث جمع آوری آشغال های ناخواسته نمی شود. شما متوجه خواهید شد که جمع آوری زباله به میزان 80 درصد از کاهش سرعت را نشان می دهد و اغلب بیش از 50٪ زمان اجرای برنامه شما را می گیرد. و شما تنگناها را در کد Rails کشف می کنید و یاد می گیرید که چگونه بارگذاری و پیش بارگذاری ویژگی های انتخابی می تواند هزینه های عملکرد ActiveRecord را کاهش دهد.

همانگونه که شما به کارشناس حرفه ای روبی می پردازید، خواهید آموخت که چگونه کد خود را نمایه کنید، چگونه از گزارش پروفایل ها و از طریق تصمیم گیری های بهینه سازی تصمیم بگیرید. شما اطمینان حاصل می کنید که کد های آهسته با نوشتن تست های عملکردی به برنامه Ruby خود ختم نمی شوند و شما راه درست برای روبی را ارزیابی خواهید کرد.

 

مشخصات فایل:
عنوان:  کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان روبی
مولفین: الکساندر دیمو
ویرایش: –
ترجمه: –
تعداد صفحات: 197
زبان: انگلیسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *