پاورپوینت بررسی وضعیت فناوری اطلاعات در هلند

نویسنده
تاریخ انتشار
16 تیر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
541 بازدید
رایگان

بخشهایی از متن پاورپوینت

هلند در غربی ترین قسمت شمال جلگه اروپا واقع شده، و كشوری  كم ارتفاع است كه درصد 25 مساحت آن، از عقب نشینی و  خشك شدن آب دریا ، تشكیل شده است. كمربند ساحلی این  كشور، از مرداب – باتلاق و آب بند شكل گرفته است.  رودهای راین – ماس و آیسل، این كشور را مشروب  می سازند. ارتفاع زمین در جنوب و شرق كشور، بیش از  سایر نقاط بوده و زمستانهای معتدل و تابستانهای خنك، از  ویژگیهای آب و هوای آن، محسوب می شود. این كشور از بزرگترین تولیدكنندگان لبنیات در جهان بوده و علاوه برآن، مقادیرزیادی گندم- جو و سیب زمینی از مزارع این كشور بدست می- آید. اکثر صنایع هلند، در شهر « روتردام» ‌در جنوب غربی هلند متمركز شده اند. این صنایع شامل: فولاد سازی – صنایع غذایی و دارویی – ریخته گری – قایق سازی –  پتروشیمی و پالایشگاه نفت می باشند. بزرگ ترین مبنع  تولید انرژی در این كشور، گاز طبیعی است.

سرزمين هلند رژيم مشروطه سلطنتي با سيستم پارلماني دارد.مجلس همراه با پادشاه ووزاراي دولت قوه مقننه را تشكيل مي دهند وپادشاه و وزراء قوه  مجريه را ايجاد ميكنند.

پارلمان داراي دو مجلس است مجلس اعيان كه 75 عضو داشته واعضاي آن به طورغير مستقيم توسط شوراهاي استانها انتخاب مي شوند.مجلس عوام نيز 150 عضو دارد كه مستقيماً با راي عموم شهروندن هلندي بالاي 18 سال انتخاب مي شوند.

وظيفه اصلي 15عضو قدرتمند كابينه هماهنگ مردم سياست هاي دولت است.ممكن است كه دولت معاونان ايالتي را كه در حال حاضر 14 نفر هستند منصوب نمايد.دوره رياست دولت 4 سال است.معاونان ايالتي در حيطه حد ومرزهاي سياسي كه توسط وزير به ترتيب براي آموزش ابتدايي ومتوسطه وفرهنگ ورسانه تعيين شده است داراي مسئوليت هستند .

 

مشخصات تحقیق

رشته: کامپیوتر

پدید آورنده: محسن زادمهر

نوع فایل: pptx – پاورپوینت

تعداد اسلایدها: 30

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *