رمان قتل در اداره روزنامه

تاریخ انتشار
5 مرداد 1396
تعداد بازدید
520 بازدید
رایگان

رمان قتل در اداره روزنامه نوشته رالف گولدمن و ترجمه ذبیح الله منصوری

در انتشار این کتاب تصمیم ما این بود که یک رمان پلیسی جالب توجهی را به خوانندگان اهداء کنیم که برخلاف رمانهای پلیسی دیگر کهنه و مبتذل نباشد. بلکه از همان سطور اولیه کتاب به خواننده ثابت شود که کتاب مشغول کننده و جالب توجهی را میخواند.
شاید هنوز بعضی از مترجمین اطلاع نداشته باشند که اسلوب نگارش کتابهای پلیسی در اروپا و آمریکا بکلی عوض شده و رومانهایی از قبیل «روکامبول» و یا «آرسن لوپن» و امثال و نظایر آنها به قدری پیش پا افتاده است که خواننده ندارد.
آنهایی که این گونه کتب را خوانده اند میدانند که تقریباً همگی یک نواخت و به همین جهت خسته کننده است.. هر یک از این کتابها را که بگشایید در آغاز داستان با یک تبهکار مصادف می شوید که دایماً با نیروی ادارهٔ آگاهی زد و خود می نماید تا آخر کتاب که به کیفر خود رسیده وسزای خویش را میبیند.

آمریکایی نوشته شده نه تنها یک داستان شیرین و مشغول کننده بوده بلکه خواننده در ضمن خواندن به صدها نکات جالب توجه بر می خورد که میتواند آنها را بخاطر سپرده و در زندگانی خویش به منزله آزمایش های گذشته از آنها استفاده نماید.
از خصوصیات کتب جدید پلیسی و بالاخص کتاب «قتل عجیب در ادارهٔ روزنامه» این است که از همان صفحه اول خواننده را مجذوب می کند و هر یک از اوراق کتاب را که بر می گردانید توجه و رغبت شما برای خواندن زیادتر میگردد و حتی در طی مطالعه یک دقیقه توجه خواننده از موضع کتاب سلب نخواهد شد.

 

اطلاعات فایل

عنوان: رمان قتل در اداره روزنامه

نویسنده: رالف گولدمن

ترجمه:ذبیح الله منصوری

تعداد صفحات: 327

زبان: فارسی

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *