همکاری با جنگلبان برای غنی سازی دانشگاه

بازدید: 3436 بازدید

 

جنگلبان جهت تکمیل وب سایت دانشگاهی خود اقدام به جذب مدرس برای ضبط ویدیوهای آموزشی در دوره های زیر می نماید .

ICDL1-ICDL2-Photoshop-Web Developing-Xamarin-BI-Network+-Wordpress-Andoid Programming-Matlab

علاوه بر این ها چنانچه تخصص شما در زمینه دیگری است و  پیشنهاد ایجاد دوره آموزشی دیگری در جنگلبان را دارید از طریق فرم زیر اعلام آمادگی نمایید

سرفصل های هر دوره توسط جنگلبان دراختیار مدرس قرار می گیرد و مدرس با توجه به چارت آموزشی اقدام به ضبط ویدیو های آموزشی برای آن دوره می کند.در دانشگاه جنگلبان پس از پایان هر دوره به شرکت کنندگان مدرک معتبر اهدا خواهد شد.

 

چه کسانی میتوانند با ما همکاری کنند؟

چنانچه تسلط به نرم افزار،یا مباحث علمی تخصصی دارید و تصویر می کنید که به خوبی می توانید این موارد را به دیگران انتقال دهید پس شما واجد شرایط برای ایجاد دوره های آموزشی در دانشگاه جنگلبان هستید.

علاوه بر امکانات نرم افزاری ،باید آموزش هایتان با کیفیت قابل قبولی باشد لذا ارائه ویدیوی تست قبل از تایید دوره و آغاز رکورد توسط مدرس الزامی است.

تمام بخش های یک دوره باید تنها با صدای شخص مدرس باشد و در صورت تغییر صدا و ویدیو در طول دوره ،همکاری کان لم یکن تلقی می گردد.

پس از ضبط ویدیو و تحویل دادن آن به جنگلبان،  شما دیگر مالک آن ویدیو نیستید و امتیاز آن کاملا برای دانشگاه جنگلبان میباشد. لذا شما حق انتشار آن را در هیچ وبی نخواهید داشت .

 

این همکاری چطور خواهد بود؟

شما یک بار برای همیشه دوره آموزشی ایجاد می کنید و در جنگلبان قرار می دهید .

ما برای همیشه دوره شما را در دانشگاه جنگلبان قرار می دهیم و دوره ای که شما ایجاد کرده اید به صورت دائم ،در دانشگاه جنگلبان به فروش خواهد رفت و ما نیز دوره های شما را بازاریابی و در اینترنت معرفی می نماییم .

جذابیت تدریس و فن بیان موجب افزایش تعداد شرکت در دوره هایتان خواهد شد.

در پایان دوره های جنگلبان ،به دانشجویان، مدرک معتبر از طرف جنگلبان اعطا خواهد شد که موجب افزایش تعداد شرکت کنندگان در دوره های ایجاد شده می گردد.

40% درآمد حاصل از دوره ها به مدرس اختصاص می یابد و در پرداخت های هفتگی جنگلبان قابل تسویه حساب می باشد.

ظرفیت پذیرش محدود میباشد لذا اولویت با کسانی است که زودتر درخواست خود را ارسال کنند .