کتاب نازنین از داستایوفسکی

تاریخ انتشار
17 خرداد 1400
دسته بندی
تعداد بازدید
1378 بازدید
15,000 تومان

کتاب نازنین از داستایوفسکی

فئودور داستایفسکی نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار روس تبار است. ویژگی منحصر به فرد نوشته های وی روانکاوی و نیز بررسی زوایای روانی و درونی شخصیت های داستان هایش است. بسیاری او را بزرگترین نویسنده ی روان شناختی جهان به حساب می آورند. موضوع اکثر داستان های وی همچون شخصیت خودش سرگذشت مردمی ست عصیان زده، بیمار و روان پریش.
کتاب نازنین و بوبوک منتخبی از داستان های کوتاه داستایفسکی است. تمام داستان های این کتاب بجز داستان بوبوک از کتاب “یادداشت های یک نویسنده” ی او گرفته شده اند. کتاب یادداشت های یک نویسنده مجموعه ای از آثار داستانی و غیرداستانی داستایفسکی را در خود جای داده است و در دو جلد به چاپ رسیده است. جلد اول آن بین سال های 1873 و 1876 منتشر شد. مطالب این کتاب بخش هایی از مجموعه مطالبی است که او برای گاهنامه ای که خود پایه گذاری کرده بود می نوشت.
کتاب نازنین و بوبوک از دو داستان کلی تشکیل شده است: داستان نازنین و داستان بوبوک. داستان نازنین شامل 6 فصل است که به ترتیب عبارتند از: من که بودم و او که بود، پیشنهاد زناشویی، نجیب ترین مردم باش ولی خودت باور مکن، همه نقشه همه نقشه، نازنین عصیان می کند و یک خاطره ی ترسناک. داستان بوبوک نیز شامل 5 فصل است که این 5 فصل عبارتند از: یک رویای پر از غرور، ناگهان نقاب افتاد، خوب می فهمم، فقط پنج دقیقه دیر شد و بوبوک.
کتاب نازنین و بوبوک توسط رحمت الهی ترجمه و گزینش شده است. این کتاب را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است.

 

اطلاعات فایل
عنوان:کتاب نازنین
مولف:داستایوفسکی
مترجم:رحمت الهی
تعداد صفحه:38
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *