کتاب صوتی فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند اثر برایان تریسی

تاریخ انتشار
24 شهریور 1396
تعداد بازدید
1287 بازدید
15,000 تومان

دانلود کتاب صوتی فکرتان را تغییر دهید (change your thinking change your life) اثر برایان تریسی (Brian tracy)

چیزی در این کره خاکی وجود ندارد که نتوانید آن را به دست آورید. کافی است فکرتان را تغییر دهید و در ذهن خود این حقیقت را بپذیرد که می توانید به آن دست یابید. شما انسان کاملاً خوب و فوق العاده ای هستید. شما شایسته یک زندگی پر از موفقیت، خوشبختی، لذت و هیجان هستید. حق داریدکه روابطی خوشایند داشته باشید، از سلامتی عالی بهره مند باشید، کار ارزشمندی بکنید و به استقلال مالی برسید.

برايان تريسی سخنران و کارآفرین برجسته آمریکایی، مربي و مشاور كارآزموده و مدير شركت بين المللي برايان تريسي(Brian Tracy International) است كه يك شركت بزرگ آموزشي مشاوره اي در سولاتاپيچ كاليفرنياست،او خالق آثار زیادی در زمینه موفقیت است که از مهم ترین آنها میتوان به قورباغه را قورت بده،قورباغه را ببوس،هدف،فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند، 21قانون شکست ناپذیر پول و همچنین 21 راز میلیونرهای خود ساخته اشاره کرد.

برايان براي آموختن ، راه هاي بسيار سختي را طي كرده است. تحصيلاتش را در دبيرستان رها کرد و سال ها به انجام كارهاي سخت فیزیکی از قبیل شستن ظرف ، جابه جا كردن الوار و چوب ، كندن چاه، كارگری و حمل بسته های مواد غذایی  در مزرعه ها و دامداري ها ، مشغول بود.

وی 25 سال داشت كه فروش را شروع كرد و در جهان تجارت، پله هاي پيشرفت و موفقيت را يكي پس از ديگري پیمود. سال ها با آموختن و عمل كردن هر ايده ای ، به راه ها و شيوه هاي سودمندي دست پيدا مي كرد و مسير را برای پیشرفت خود هموار می كرد و در نهایت، مدير عامل شركت بزرگی شد كه سالانه 265 ميليون دلار سود دهی داشت.

برایان تریسی بعد از سی سالگی اش در دانشگاه آلبرتا آمریکا در مقطع کارشناسی آغاز به تحصیل نمود و پس از دریافت کارشناسی ،برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهی دانشگاه کلمبیا پاسیفیک شد.

مشخصات فایل:
نویسنده :برایان تریسی (Brian Tracy)
مدت زمان:210 دقیقه
تعداد فایل:3 فایل
زبان:فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *