کتاب صوتی شام خانوادگی از کازو ایش گورو

تاریخ انتشار
12 اردیبهشت 1400
دسته بندی
تعداد بازدید
330 بازدید
رایگان

کتاب صوتی شام خانوادگی از کازو ایش گورو

کازوئو ‌ایشی‌گورو، در داستان صوتی «شام خانوادگی» به دغدغه‌های خانوادگی اشاره می‌کند. داستان او تضاد‌های زندگی مدرن و سنتی را نشان می‌دهد. در واقع او اندیشه‌های مدرن را در برابر اندیشه‌های سنتی قرار می‌دهد.

راوی داستان «شام خانوادگی» مرد جوانی است که بعد از سال‌ها از آمریکا به خانه‌ی پدری‌اش در ژاپن باز می‌گردد. او زندگیِ پرفراز و نشیبی داشته است. پدرش بازنشسته‌ای است که زمان جنگ عضو نیروی دریایی بوده و به‌تازگی هم ورشکسته شده است. او مادری ندارد. پدر و خواهرش با هم زندگی می‌کنند. از گذشته‌ی شخصیت اصلی چیزی نمی‌دانیم. نویسنده، تعدادی سرنخ، می‌دهد اما چیزی را حل نمی‌کند.

بسیاری از داستان‌‌های این نویسنده، با تسلیم و کنار آمدن غم‌‌انگیز تمام می‌شود. آن‌ها در انتهای داستان، همچنان که در کنار هم سوپ ماهی می‌خورند، در مورد آینده هم صحبت می‌کنند و قاب عکس مادر مرحوم‌شان را هم دست به دست می‌کنند. داستان‌‌های او اغلب بدون نتیجه‌‌گیری مشخص هستند.

«مادرم که مرد، من در کالیفرنیا زندگی می‌کردم. رابطه من با پدر و مادرم در آن زمان تیره بود و در نتیجه، تا دو سال بعد که به توکیو برگشتم، از اوضاع و احوال مربوط به مرگ او چیزی نمی‌دانستم. ظاهراً مادرم همیشه از خوردن فوگو طفره رفته بود، ولی در این مورد بخصوص که یکی از هم‌کلاسی‌های قدیمی‌اش او را دعوت کرده بود و او نمی‌خواست دل‌خورش کند، استثنا قائل شده بود. پدرم در طول راه فرودگاه تا خانه‌اش در ناحیه کاماکورا، این جزئیات را برای من تعریف کرد. غروب بود که رسیدیم، غروب یک روز آفتابی پاییز.»

 

مشخصات فایل:
عنوان: کتاب صوتی شام خانوادگی
نویسنده: کازو ایش گورو
مدت زمان: 29 دقیقه و 8 ثانیه
تعداد فایل: ۱ فایل
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *