کتاب صوتی جزء از کل استیو تولتز

تاریخ انتشار
1 خرداد 1397
تعداد بازدید
4228 بازدید
19,000 تومان

جزء از کل ( A fraction of the whole) از معدود کتاب های حجیمی است که به نهایت ارزش خواندن دارد. داستان در میانه ی شورشی در زندان آغاز و در یک هواپیما تمام می شود و حتی یک صحنه فراموش شدنی در این بین وجود ندارد. کمدی سیاه و جذابی که هیچ چاره ای به جز پا گذاشتن به دنیای یخ زده اش ندارید.
یک داستان زیبای پدر و پسری پر از ماجراهای جذابی که خواننده را یاد آدم های چارلز دیکنز و جان ایروین می اندازند.



استیو تولتز(Steve Toltz) متولد سیدنی استرالیا نویسنده داستان های جزء از کل و ریگ روان است که درواقع جزء از کل اولین رمان این نویسنده است که در سال 2008 منتشر شد و منجر به اتفاق هایی شد که کمتر برای رمان اولی ها پیش میاید از جمله نامزدی در جایزه بوکر سال .

جزء از کل با وجود این که مدت زیادی از انتشارش نگذشته است یکی از پرطرفدارترین رمان های حال حاضر است و به اکثر زبان های دنیا نیز ترجمه گردیده است.

جزء از کل تم فلسفی دارد و در مسیر این رمان بلند اتفاقات جذاب و مهیج زیادی اتفاق می افتد که باعث می شود خوانندگان تمایل داشته باشند که این رمان را زودتر به اتمام برسانند .

بخشی از  کتاب جز از کل:

هیچ وقت نمی‌ شنوید ورزشکاری در حادثه‌ ای فجیع، حس بویایی‌ اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگی آینده‌ مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقلش، نقاش چشمش، آهنگساز گوشش و آشپز زبانش را. درس من؟ من آزادی‌ ام را از دست دادم و اسیر زندانی عجیب شدم که نیرنگ آمیزترین تنبیهش، سوای این که عادتم بدهد هیچ چیز در جیبم نداشته باشم و مثل سگی با من رفتار شود که معبدی مقدس را آلوده کرده، ملال بود.

 

مشخصات فایل:
نام اثر: جزء از کل
نویسنده: استیو تولتز
مدت زمان: 678 دقیقه
تعداد فایل: 3 فایل
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *