کتاب صوتی ابری بشید و نبارید از رضا حیدری قسمت دوم

تاریخ انتشار
8 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید
392 بازدید
رایگان

کتاب صوتی ابری بشید و نبارید از رضا حیدری قسمت دوم

کتاب صوتی ابری بشید و نبارید: راهنمای ساده و کاربردی برای مدیریت خشم در زندگی اثر رضا حیدری قاسم آبادی، راهکارهای کاربردی و مفیدی در جهت کنترل خشم به شما ارائه می‌دهد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.
وقتی هوا ابری می‌شود تغییراتی در آسمان رخ می‌دهد. ابرها سیاه می‌شوند، صدای مهیبی از آن‌ها به گوش می‌رسد و آسمان دگرگون می‌شود. از روی این نشانه‌ها می‌توان فهمید تغییراتی رخ‌ داده و یا قرار است اتفاقاتی بیفتد. حال یا باران می‌بارد، یا تگرگ و یا قضیه با چند رعد و برق به پایان می‌رسد. ما انسان‌ها وقتی خشمگین می‌شویم شبیه ابرهای باران‌زا هستیم. ظاهر ما تغییر می‌کند و چهره‌مان برافروخته می‌شود. ممکن است خشم خود را با فریاد زدن تخلیه کنیم و یا آن را با یک رفتار پرخاشگرانه بروز دهیم.
در کتاب صوتی ابری بشید و نبارید، یاد می‌گیرید خشم خود را به‌ گونه‌ای بروز دهید که به خود و دیگران آسیبی نرسانید. این کتاب راهکارهایی ارائه می‌دهد تا به‌ وسیله آن بتوانید خشم خود را مدیریت کنید.
شما می‌توانید از بنزین برای روشن کردن اتومبیل خود استفاده کنید، آنگاه با آن به محل کار خود بروید، خانواده را برای تفریح به گردش ببرید، به عیادت بیماران بروید و از این قبیل کارها؛ که همگی سبب می‌شود رفاه بیشتری را در زندگی تجربه کرده و لذت بیشتری از آن ببرید. همچنین می‌توانید این بنزین را برای به آتش کشیدن جنگلی مورد استفاده قرار دهید و با این کار محیط‌ زیست را تخریب کنید. بنزین به‌ خودی‌ خود خوب و یا بد نیست و این شما هستید که با نحوه‌ی مصرف آن تعیین می‌کند بنزین یک ماده مفید باشید یا غیرمفید. خشم نیز به همین صورت است. یک هیجان طبیعی در بدن که وجود آن برای انسان ضروری است. خشم یکی از آسیب‌زاترین هیجانات انسانی است حتی از افسردگی و اضطراب هم آسیب بیشتری به بدن وارد می‌کند. ما خشم را به‌ واسطه خواسته‌هایی که از دیگران داریم به وجود می‌آوریم. خشم ممکن است آشکارا ابراز شود یا در درون مخفی نگه‌ داشته شود و ممکن است کنترل شود یا نشود.

 

مشخصات فایل:
عنوان: کتاب صوتی ابری بشید و نبارید قسمت دوم
نویسنده: رضا حیدری
مدت زمان۳۳دقیقه و ۵۳ ثانیه
تعداد فایل: ۱ فایل
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *