کتاب صوتی آوای وحشی از جک لندن

تاریخ انتشار
7 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید
334 بازدید
رایگان

کتاب صوتی آوای وحشی از جک لندن

کتاب صوتی آوای وحش یکی از معروف‌ترین و درخشان‌ترین آثار جک لندن؛ درباره‌ی سگ اهلی و محبوبی به نام باک است که دست سرنوشت او را به محیط ناملایم، سخت‌گیر و ناخوشایند کلوندایک در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان می‌کشاند. این کتاب به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده و به‌ عنوان اثری پرفروش در سراسر دنیا در حال انتشار است.
کتاب صوتی آوای وحش (The Call Of The Wild)، یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های جک لندن (Jack London)، به روایتی شنیدنی و جذاب از سفر به کلاندایک و سرگذشت سگ-گرگی دوست داشتنی می‌پردازد، باک پس از گذشت سالیان سال خدمت به انسان‌ها، ارباب‌ها، وفاداری‌ها و نوازش دیدن‌ها و رنج بردن‌ها، در خود، کششی ذاتی به محیط جنگل احساس می‌کند و فقط بخاطر علاقه به ارباب رئوفش است که در میان انسان‌ها مانده و در کنار آن‌ها زندگی می‌کند. همین که صاحبش به دست اشخاصی از بومی‌ها کشته می‌شود، به جنگل می‌رود تا به زندگی اجدادی خود بپیوندد و در میان برادران جنگلی نغمۀ شادی سر دهد.
او به سرنوشتی غیرطبیعی و غیرباور دچار می‌شود، سرنوشتی که موجب می‌شود جنگی داخلی در ذهن او شکل بگیرد تا معصومیت و امنیت زندگی در خانه‌ی ارباب را به دست فراموشی بسپارد و به خود واقعی‌اش، یعنی گرگی درنده میان جنگلی وحشی تبدیل شود.
جک لندن در این اثر دنیای رمزآلود سگی وفادار را به تصویر کشیده است و در مدتی کوتاه جان خود را با جان او همراه می‌کند، فضاسازی‌های زیبایی که از قدرت تخیل بالای لندن برگرفته شده است، زیبایی این داستان را دو چندان کرده و هر شحص رمان‌خوانی را به خود جذب می‌کند. این اثر نظام سرمایه‌داری حاکم بر آمریکا و نظم سرمایه‌داری مشمول قانون گرگ‌ها را نقد می‌کند.

 

مشخصات فایل:
عنوان: آوای وحشی
نویسنده: جک لندن
مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۵۱ ثانیه
تعداد فایل: ۱ فایل
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *