کتاب شبحی در تاریکی از شکیبا پشتیبان

تاریخ انتشار
2 اردیبهشت 1398
دسته بندی
تعداد بازدید
543 بازدید
رایگان

خلاصه رمان شبحی در تاریکی:

موضوع در مورد دختر و پسریه که با هم برادر و خواهرن برادر پلیسِ پدر و مادرشون توی تصادف مردن پسر پلیس میدونه که پدر و مادرش کشته شدن و ماجرا یه قتلِ و قاچاقِ اما، دختر نمیدونه طی ماجرایی میفهمه ماجرارو.

پسره سعی میکنه قاتل ها رو پیدا کنه از طرفی برای دختر خواستگار میاد حالا کیه؟ همون قاتلی که خانوادش رو کشته و خودش نمی دونه دختر دل میبنده ولی برادرش نمیزاره و وقتی دختر میفهمه شکست خیلی بدی میخوره و…

صفحه ی اول رمان شبحی در تاریکی نوشته شکیبا پشتیبان:

یک سال از مرگ پدر و مادرم میگذرد فقط منم و برادرم، که برادرم به خاطر اینکه زود غم هایش را فراموش کند خودش را با کارهایش مشغول میکند اسم داداش من اردلان که به شوخی آرد صدایش میکنم، البته اون هم لطف میکنه و حرصش رو سر من خالی میکنه.

من تارا منش هستم و دانشجوی تجربی دانشگاه امیرکبیر تهران درس میخونم. یک دوست صمیمی دارم که اسمش سودا است خیلی به من کمک کرد تا از افسردگی در بیایم. آخر بعد مرگ پدر و مادرم ضربه شدیدی به من خورد اردلان و سودا خیلی هوایم را داشتند من سودا را واقعا مثل خواهرم دوستش دارم.

سخت است بی مادر باشی که وقتی محتاج صدای مادر هستی مثل همیشه داد بزند بگوید:تارا بچه باز که خواستگارت رو فراری دادی. اخر از مرد ها بیزارم برای همین با ترفند های خودم فراریشون میدم.

مشخصات فایل:
عنوان: شبحی در تاریکی
مولفین: شکیبا پشتیبان
تعداد صفحات: 418
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *