کتاب سفر به دیگر سو از کارلوس کاستاندا

تاریخ انتشار
12 خرداد 1400
دسته بندی
تعداد بازدید
537 بازدید
رایگان

کتاب سفر به دیگر سو از کارلوس کاستاندا

کتاب سفر به دیگر سو سومین کتاب از مجموعه آثار کارلوس کاستاندا، ادامه روایتی واقعی و تامل‌برانگیز از آشنایی یک دانشجوی مردم‌شناسی با ساحری سرخپوست و حوادث عجیب و خارق العاده‌ای است که برای او اتفاق می‌افتد.

سفر به دیگر سو (Journey to Ixtlan) سومین کتاب از مجموعه آثار دنباله‌دارِ «کارلوس کاستاندا» است. از آشنایی او با دن خوان ده سال گذشته، اما اتفاقاتی که رخ می‌دهد، نگرش کاستاندای سرسخت و لجوج را به کل تغییر می‌دهد و او تازه متوجه می‌شود اساس دانش دن خوان هیچ ربطی به گیاهان توهم‌زا ندارد، بلکه دانش و حقیقتی که از آن سخن می‌گوید، بی‌نیاز از هرگونه خلسه‌های دروغین و ساختگی است و این منش مبارز، فراموش کردن گذشته، خضوع، سکوت درون، قدرت و راهنمایی‌های مرگ است که انسان را به مرحله دانایی و عرفان حقیقی می‌رساند.

این دریافت جدید و اتفاقات خارق‌العاده‌ای که برای کارلوس کاستاندا رخ می‌دهد، او را بر آن می‌دارد تا نکاتی که از نظرش بی‌اهمیت بودند (از ابتدا تا زمان تحول راستینش) مورد ارزیابی مجدد قرار دهد و آموزه‌های مهم و ارزشمند دن خوان را در ادامه‌ی تعلیماتش در این کتاب بگنجاند. دنیا متوقف می‌شود و سفر در قلمروی حقیقت تازه آغاز شده…

 

اطلاعات فایل
عنوان:کتاب سفر به دیگر سو
مولف: کارلوس کاستاندا
تعداد صفحه:192
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *