کتاب زایمان و فراتر از آن دکتر گوردون

نویسنده
تاریخ انتشار
31 شهریور 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
751 بازدید
رایگان

دانلود کتاب زایمان و فراتر از آن دکتر گوردون ترجمه شده توسط  مرتضی مدنی نژاد

زایمان اوج دوران بارداری یک زن است که شامل خارج شدن یک یا چند نوزاد از رحم مادر است. زایمان طبیعی روشی از زایمان با «تکنولوژی پایین» است. در این روش فرد اجازه می‌دهد که طبیعت انسان کار خود را در زایمان انجام دهد. برخی از زنان تصمیم می‌گیرند که هنگام زایمان از هیچ دارویی استفاده نکرده و به جای آن برای کاهش دردشان از روش‌هایی مانند تمدد اعصاب یا کنترل تنفس استفاده کنند. در زایمان طبیعی مادر کنترل بدن خود را در دست می‌دهد؛ البته به هنگام زایمان یک فرد همیار نیز او را به آرامی برای پشت سر گذاشتن مراحل زایمان راهنمایی و حمایت می‌کند.

لِقاح (به انگلیسی: Fertilisation) ترکیب سلول‌های جنسی نر و ماده است که منجر به تشکیل سلول یاخته تخم می‌شود. تخم اولین سلول جاندار جدید است که با تقسیم‌های پی‌درپی و تغییراتی که پیدا می‌کند، در نهایت جانداری مشابه به والدین ایجاد می‌کند.به عبارت دیگر لقاح به عمل جفت شدن گامت‌های نر و ماده برای پدیدآوردن اندامگان جدید گفته می‌شود.

این کتاب بوسیله یکی از مشهورترین پزشکان متخصص زایمان جهان نوشته شده و نگاه تازه ای به ۹ ماه بارداری می اندازد و بهمراه راهنمایی های ارزشمندی میباشد که در 2 جلد منتشر شده است و به عنوان راهنمای نهایی برای بارداری , زایمان , کودک شما و خانواده شما می باشد.

عنوان: کتاب زایمان و فراتر از آن (2 جلدی)
نویسنده: دکتر گوردون
مترجم: مرتضی مدنی نژاد
تعدادصفحات: 46+53

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *