کتاب تفكر و ديد استراتژيك پیام نور

نویسنده
تاریخ انتشار
23 مهر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
802 بازدید
12,000 تومان

دانلود کتاب تفكر و ديد استراتژيك (رشتۀ مديريت MBA) پیام نور

دنياي امروزي، دنياي تغييرات و تلاطمات شديد محيطي است. سازمانها نيز در نتيجه اين تغييرات، براي بقا و افزايش عملكرد خود نسبت به رقبا بايد از تفكر استراتژيك برخوردار باشند. تفكر استراتژيك مديران سازمان، مهمترين عامل تعيين كننده عملكرد سازماني است . با توجه به اهميت بحث تفكر استراتژيك، شركتها از الگوهاي مختلف تفكر استراتژيك بهره ميگيرند تا بتوانند ارزشهاي بالاتري را براي مشتريان خود ايجاد كرده و بر رقبا غلبه كنند. در هر سازمان، چه توليدي و چه خدماتي، مهمترين عامل جهت حفظ و بقاي سازمان، مشتريان آن هستند. اگر سازمان بتواند با جلب رضايت مشتريان به ايجاد وفاداري در آنها موفق شود، ميتواند زمينه رشد و بقاي طولاني مدت خود را مهيا كند

در واقع، تفكر استراتژيك، ابزاري است براي ارائه بصيرت و چشمانداز استراتژيك. اين بصيرت و چشمانداز، ميتواند راههاي متفاوت و جديدي را پيش روي سازمان قرار دهد تا بتواند مجموعه جديدي از ارزشها را به مشتريان ارائه دهد . تفكر استراتژيك، يك رويكرد سيستماتيك و منظم براي شناسايي فرصتهاي بازار و همچنين نقاط ضعف مجموعه ارزش شركت است تا بتوان با استفاده از آنها، ارزش بيشتري را براي مشتريان شركت ايجاد كرد. تفكر استراتژيك، به عنوان يك ورودي براي مديريت استراتژيك عمل مي .كند

تمركز تفكر استراتژيك بر تصميماتي است كه توسط مديران سطوح مختلف سازمان گرفته ميشود و اينكه، چگونه اين تصميمات به استراتژيهاي سازمان تبديل ميشوند. تفكر استراتژيك بر اهميت نقش مديران در تصميمگيريها و مديريت استراتژيك سازمان تأكيد دارد.

كتاب حاضر نيز تحت عنوان «تفكر و ديد استراتژيك ، » ادامه دهنده تحقيقات قبلي در زمينه تفكر استراتژيك است. در اين كتاب سعي شده است با استفاده از ارائه دانش نظري و همچنين، ارائه مثالهاي مختلف داخلي و خارجي، مفهوم تفكر استراتژيك به طور ملموستري در ذهن مخاطبان علاقهمند جاي گيرد .

اطلاعات فایل
نوع فایل: پیام نور | کتاب | مدیریت بازرگانی | مدیریت MBA
گروه مخاطبان: داوطلبان کنکور ارشد پیام نور | دانشجویان دانشگاه پیام نور | کلیه  دوست داران علم
عنوان: تفكر و ديد استراتژيك
مولف/گرد آورنده : محمدتقی امینی و جمشید سالار
مترجم: ندارد
ناشر: ندارد
ویراست/نوبت چاپ: ندارد
تعداد صفحات: 491
زبان: فارسی

 

* در صورتی که اطلاعات صحیح و قابل استنادی در مورد قسمت هایی که “نامشخص” پر شده است، دارید، آن را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا با کمک شما، آنچه که مورد نیاز بازدید کنندگان محترم سایت قبل از دانلود می باشد را بصورت صحیح و کامل در اختیارشان قرار دهیم. پیشاپیش از همکاری شما کمال قدردانی را بعمل می آوریم.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *