کتاب تجزیه و تحلیل ورودی خروجی کاربردی از جیمز بروک

تاریخ انتشار
13 اسفند 1397
دسته بندی
تعداد بازدید
386 بازدید
رایگان

این متن به پایین به شما یک لبه در تفکیک ورودی به سوراخ باز می دهد – دسترسی به تحلیلگران بینش از سال ها تجربه. تجزیه و تحلیل ورود یک ترکیب متفاوتی از هنر و علم است، و نیاز به توانایی سرنخ هایی که هر ورود به «تصویر بزرگ» ارائه می دهند، است. این توانایی با تجربه و آموزش همراه است – نوع آموزش گام به گام این کتاب فراهم می کند.

با شروع از اصول، کتاب شما را از طریق مطالعه منحنی های فردی در ورود به سیستم و ایجاد یک تصویر کامل به مطالعه منحنی های تکمیلی و روش های پیشرفته تجزیه و تحلیل. با ارائه دانش کامل از عوامل درگیر در تفسیر ورود – تخلخل، نفوذپذیری، مقاومت، و غیره – کتاب کمک می کند تا شما را به درک مفروضات و محدودیت های تجزیه و تحلیل است که شرکت های خدمات به ندرت گزارش. علاوه بر این، روش های تصویری شما را از طریق هر موضوع هدایت می کند و تمرین های نمونه در انتهای هر فصل دانش آموزان فرصت تست دانش خود را می دهند.

فقط اعداد را وارد می کند این بینش برای تفسیر این اعداد به درستی انجام می شود و می دانیم که کدام روش در شرایط مختلف کار می کند. این تخصص می تواند تفاوت بین پول و از دست دادن آن باشد. این کتاب به شما این تخصص را می دهد.

با شروع از اصول، این متن منحنی های منحصر به فرد در ورود به سیستم را بررسی می کند و منحنی های تکمیلی و روش های پیشرفته تجزیه و تحلیل را توضیح می دهد.

مشخصات فایل:
عنوان:  کتاب تجزیه و تحلیل ورودی خروجی کاربردی از جیمز بروک
مولفین: جمیز بروک
ویرایش: –
ترجمه: –
تعداد صفحات: 290
زبان: انگلیسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *