کتاب آینده پژوهی مفاهیم و روش ها

نویسنده
تاریخ انتشار
12 مهر 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
1379 بازدید
12,000 تومان

 

دانلود کتاب آینده پژوهی؛ مفاهیم، روشها مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی

ناگفته پیداست که شناخت و معماري آینده وابسته به مؤلفه هاي فراوان و اقدام هاي جسورانه و دشوار است. اما همیشه باید به این نکته ي ژرف توجه داشت که تلاش و مجاهدت همیشه از یأس و واکنشگرایی پسندیده تر است.

آینده پژوهی به عنوان آمیزهاي از دانش و هنر براي نظام بخشیدن به کار کشف و شناسایی آینده بیش از نیم قرن است که پاي به عرصه ي حیات بشري گذاشته است. دانشی که ما را با فردا و چشماندازهاي الهام بخش آینده پیوند میزند. بر همین اساس آینده پژوهان معماران فردا هستند که آیندههاي مرجح را ترسیم کرده و جان میبخشند.

این کتاب در پی آن است تا پلی از دنیاي امروز به جهان فردا بزند و مخاطبان خویش را به تماشاي چشم اندازهاي جهان فردا ببرد. براي این مقصود شما خوانندگان فرزانه در بخشهاي مختلف این کتاب با مقوله و مؤلفه هاي آینده پژوهی به شیوهاي موجز و گذرا آشنا خواهید شد.

باشد که این آشنایی به دوستی عمیق شما با مطالعات آینده منجر شود. یادمان باشد که فردا از آن کسانی است که به آن فکر میکنند و براي آن برنامه دارند.

عنوان : آینده پژوهی؛ مفاهیم، روشها
نویسندگان: عبدالرحیم پدرام (مقاله اول)، محمد ازگلی (مقاله دوم)، خسرو حسنلو (مقاله سوم)، مسعود منزو  (مقاله هاي چهارم، ششم و هفتم)، حسین جمالیچافی (مقاله پنجم)، سیدکمال طبائیان (مقاله هشتم)، بهنـام نپوريزاده (مقاله نهم) و دکترمحسن افتادهحال (مقاله دهم)
تهیه کننده: مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی
تعدادصفحات: 177

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *