رمان ناطور دشت اثر سالینجر

نویسنده
تاریخ انتشار
15 مرداد 1396
دسته بندی
تعداد بازدید
1399 بازدید
4,800 تومان

دانلود رمان ناطور دشت نوشته ی سالینجر 

سالینجر رمان نویس و داستان نویسی است که به درون­مایه ­های ادبیات آمریکا شدیداً علاقه­مند است. در نتیجه داستان­های سالینجر برای خواننده‌ی آمریکایی بسیار دلپذیر است. چون به گونه‌ای نوشته­های سالینجر دوباره نویسی رویای آمریکایی است و در واقع اسطوره آمریکایی American Dream” ” است. من از لفظ دوباره نویسی استفاده می­کنم چون سالینجر با “مارک تواین” قابل مقایسه است. چون مارک تواین از رویای آمریکایی می­نویسد؛ ولی نوشته‌هایش مملو از خوش­بینی به این مدینه‌ی فاضله است، در حالی که در سالینجر هرچه می‌بینیم سرخوردگی است و به تعبیری باز هم سالینجر راجع به رویای آمریکایی می­نویسد؛ ولی با یک نگاه دیگر

متنی از رمان :

بالاخره از دبیرستان پنسی هم اخراج شد، یه نوجوان سرکش به نام هولدن کالفیلد. دوست داشت خودش باشه و خودش. کسی بهش امر و نهی نکنه. کسی راه و بهش نشون نده، خودش کشف کنه و خودش حرکت کنه؛ سخته.

هر روز افسرده تر از دیروز. از دبیرستان زد بیرون، نزدیک کریسمس بود، هوا خیلی سرد بود . با سرمایه ی کمی که داشت سعی کرد با آدم های مختلف وقت خود را سپری کند . بد جور احساس تنهایی می کرد. حس می کرد باید یکی رو دوست داشته باشه. اما کسی نبود که دوستش داشته باشه، اخلاق خاصی داشت.

عنوان : رمان ناطور دشت

نویسنده :سالینجر

تعداد صفحات : 361

مترجم: احمد کریمی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *