ترجمه مقاله Security assessment framework for IoT service

تاریخ انتشار
17 بهمن 1396
تعداد بازدید
588 بازدید
19,000 تومان

Security assessment framework for IoT service
قالب ارزیابی امنیت برای سرویس های IOT

  • چکیده:
    ضرورت اساسی برای اندازه گیری امنیت در IOT چه چیزهایی هستند ؟ علاوه بر آن چگونه باید این منابع
    امنیتی را تشخیص داد ؟
    برای بوجود آوردن رویکردهای ارزشمند در خصوص این سوالات این مقاله چارچوب ارزیابی امنیت برای سرویس های دربرگیرنده اینترنت در بستر اشیا را از منظر معماری معرفی می کند . چارچوب پیشنهادی ما ترکیب فازی DEMATEL و فازی ANP را به منظور انعکاس وابستگی و ارتباط بازخوردی در میان معیارهای امنیتی به هم پیوسته کرده و در نهایت ارزیابی و اولویت بندی آن ها را انجام می دهد . نتایج که از تحقیقات 38 نفر متخصص امنیتی اقتباس شده است نشان دهنده آن است که طراحی امنیتی باید در لایه سرویس حائز اهمیت قرار گیرد بالاخص اینکه برای اطمینان از پایایی و ایمنی ضرورت دارد . اعتقاد بر این است که این نتایج می تواند به ارائه سرویس اینترنت اشیا بسیار ایمن و قابل اعتماد تر کمک خواهد کرد.
    عصر اطلاعات که به واسطه پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات یعنی ICT و انطباق گسترده تکنولوژی های بیسیم ایجاد شده است ارائه دهنده توانمندی جدید انسان و نرم افزارهای متنوع برای توسعه ارتباط درونی از طریق بعد جدید ارتباط اشیا و پیوستگی آن ها می باشد .
    سیسکو پیش بینی کرده است که در سال 2020 ، 50 میلیارد اشیاء به اینترنت از طریق اینترنت اشیا تکنولوژی های IOT وصل می شوند که درآمدی افزون بر 19 تریلیون دلار برای صنعت جهانی خواهند داشت .
    همانطور که به وسیله Shin تعریف شده است IOT زیر ساخت شبکه ای جهانی است که اشیا فیزیکی و مجازی
    را از طریق بهره برداری داده ها و توانمندی های ارتباطی به هم متصل می کند که شامل درجه بالایی از دریافت مستقل داده ، انتقال رویداد ، ارتباط شبکه ای و عملیات های درونی می شود .
    اینترنت اشیا در سطح سرویس دهی به طور روز افزونی پیشرفت خواهد داشت که این امکان را برای افراد و اشیا برای ارتباط در هر زمان و مکان با هر چیزی و با هر کسی فراهم خواهد نمود که به طور ایده آلی با استفاده از هر شبکه / رویه و هر نوع سرویسی امکان پذیر خواهد شد .
    از آنجائیکه اینترنت اشیا در بستر ارتباط رشد می نماید . فرصت های مهمی در صنایع و خدمات مختلف از جمله خدمات بهداشتی ، شبکه خانگی )برای مثال شبکه خانگی هوشمند( طراحی شهری ، انرژی و کشاورزی پیش رو خواهیم داشت که با استفاده از این تکنولوژی های جدید بوجود می آیند .
    در واقع تأثیر در هم گسیختگی بالقوه و قدرتمند آن در میان تمامی صنایع و حیطه های اجتماعی احساس خواهد شد .
    با در نظر گرفتن ارتباط آن با تکنولوژی های اولیه مانند داده های گسترده ، رسانه های اجتماعی و اشیاء دارای ارتباط درونی و تجمیعی برای مثال : (حسگرها و موبایل های هوشمند) نظارت و جمع آوری تمامی انواع داده ای
    از هر رویداد یا فرآیندی به منظور ارائه خدمات پیشرفته و هوشمند برای جوامع دارای فرا ارتباط( hyper-connected )از طریق اینترنت اشیا صورت خواهد پذیرفت .
  • امکان دانلود فایل اصلی مقاله + فایل ترجمه مقاله 

مشخصات فایل:
عنوان اصلی مقاله:Security assessment framework for IoT service
عنوان فارسی مقاله:قالب ارزیابی امنیت برای سرویس های IOT
ژورنال :Springer
سال انتشار:2016
نویسنده:  Keon Chul Park· Dong-Hee Shin
تعداد صفحات: 17
زبان: فارسی

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *